INSCRIPCIÓ BATXILLERAT INTERNACIONAL (BI)

Informació del Batxillerat Internacional al JVV

Abans de fer la inscripció llegiu la informació del BI del nostre institut: aquí

Pels que vulgueu realitzar la pre-inscripció al Batxillerat Internacional en la modalitat Cientific-tecnològic us heu d'inscriure també a les beques CiMs + CELLEX, a la web: http://www.cims-cellex.cat/exigencia/

Procés d'inscripció al Batxillerat Internacional al JVV

procés BI

Formulari de Pre-inscripció:

Ompliu tots els camps del següent formulari i envieu-lo. Tot seguit rebreu un correu electrònic de confirmació, amb el NÚMERO DE PREINSCRIPCIÓ al Batxillerat Internacional al JVV. Amb aquest número podreu imprimir el resguard de pre-inscripció que el vostre fill/filla haurà de portar degudament omplert i signat el dia de l'examen del dissabte 11 de març de 2017.
Per imprimir el resguard, ho podeu fer des d'aquesta pàgina web a l'apartat Examen 11 de març al matí.

Dades del pare/mare que inscriu el seu fill/filla:

Nom complet del pare/mare:
DNI complet
Adreça:
Codi Postal:
Ciutat:
Província:
E-mail família:
Telèfon:
Mòbil família:
Nom de pila del noi/noia:
Modalitat batxillerat internacional que es vol inscriure:
Científic tecnològic
Biosanitari
Social-Humanístic
Confirmo que el meu fill/filla es presentarà el dia 11 de març de 2017 a fer les proves
Confirmo que he llegit la informació sobre el Batxillerat Internacional al JVV
He llegit i accepto la política de privacitat (Segons el que es disposa a la Llei Orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de Protecció de Dades de Caràcter Personal, l’informem que qualsevol dada personal facilitada durant la navegació en aquesta pàgina web, serà tractada per l'insitut Jaume Vicens Vives amb l’objectiu de gestionar la seva petició. Així mateix l’informem que podrà exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició a ins-jvicensvives@xtec.cat adjuntant fotocòpia del seu DNI)

Examen 11 de març al matí:

Aquest dia l’alumne haurà de dur l’imprès de sol·licitud complimentat amb totes les dades de la família i de l’alumne, signat degudament. També s’haurà de lliurar l’expedient acadèmic de tercer d’ESO i les dues primeres avaluacions de quart d’ESO. (Si no s'ha fet la segona avaluació, es podrà lliurar més endavant el dia de l'entrevista).

Impressió del resguard de preinscripció:

DNI complet del pare/mare:
Número de preinscripció:

Consulta dia i hora de l'entrevista:

Properament.

Consulta d'admissió:

Properament.

Institut Jaume Vicens Vives - C/ Isabel la Catòlica, 17, 17004 Girona - 972 200 130 - ins-jvicensvives@xtec.cat                     avís legal