LA REVISTA - METASTASI

Metastasi ha estat des de novembre de 1968 la revista de l’Institut. Al llarg d’aquests quasi 38 anys d’existència ha passat per moltes vicissituds i s’ha anat publicant de forma intermitent. El seu nom prové d’un autor de llibrets d’òpera del segle XVIII, Pietro Trapassi, anomenat Metastasio, del qual hi havia un bust a l’Institut que era molt popular entre els alumnes. Aquest nom, catalanitzat, fou escollit com a capçalera de la revista.

Metastasi vol recollir les activitats que es fan al nostre centre al llarg del curs i ser un vehicle d'informació i intercanvi d'opinions. L'elabora un equip de professors i alumnes de les àrees de visual i plàstica, de tecnologia i de llengües, i compta també amb la participació i col·laboració de tothom que ho vulgui. Es procurarà treure un número en format digital cada trimestre.

Publicacions

Última publicació:

descarrega la revista !!

Publicacions anteriors: aquí

E-mail de contacte

metastasi@jvvgirona.eu

Institut Jaume Vicens Vives - C/ Isabel la Catòlica, 17, 17004 Girona - 972 200 130 - ins-jvicensvives@xtec.cat                     avís legal